Syr och syr

Ja, eller inte så mycket , men det är där min tid är. Jag broderar handdukar för fullt för att ha på marknad. Det ska letas mönster, som kanske ska ändras lite..välja färger på tråden…ladda maskinen..sen ska det renklippas efteråt. Däremmellan syr jag ihop spishanddukar. Jo tiden går och hur mycket jag än broderar så finns funderingar om det räcker.
I år ska jag vara med på två julmarknader. Först i L:a Böslid, där jag ska samarbeta med Britt-Marie som har Dockstugan. Det blir nog en kul helg.
Ett par dagar senare är det dags för Wapnö. Där har jag varit med förut, så det ska bli skoj. Det är mycket jobb, men det känner man inte förän man kommer hem 🙂
Här är lite bilder på vad jag gjort:

IMG_1486.JPG

IMG_1455.JPG

IMG_1482.JPG

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

