Det går runt…

Ibland när man läser ett mönster går det runt i hjärnkontoret…tar ett tag innan jag vågar börja, men rätt var det är bestämmer jag mig.
När jag väl börjat skära i tygerna, så brukar beskrivningen bli begriplig 🙂
Den här runda duken blev ca 65 cm i diameter. Den var kul att sy när jag kom på hur…
(Här ligger den på överkastet på sängen)

IMG_4410.JPG
Jag tipsar också om Evas blogg, där det finns länkar till fler bloggare, genom hennes ”Visa och berätta”. Ett bra ställe att få och kunna ge inspiration.
http://bambisyr-evaj.blogspot.com/

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Det går runt…

  1. En härlig duk du INSPIRERAR oss med idag .Tack för du ville länka till Visa och Berätta måndag/Bambikram

  2. Kerstin Lind skriver:

    Vilken underbar duk!
    Kram

  3. Gunilla Kling skriver:

    Så läcker!
    kram Gunilla

  4. En kjempefin duk du har sydd! 🙂

Kommentera

