Toppen!

Lördagen sydde jag några påsar till barncancerfonden. Idag var det stort event på arena-hallen i Halmstad: För barn mot cancer. Där var massor av folk, och jag passade på att lämna mina påsar.
IMG_1364.JPG

Jag har sytt färdigt en topp också!
Toppar är jag bra på, men sen kommer jag inte vidare….det ska mackas och quiltas….Åhh.. Men visst blev den fin. Den är ca 1m x 1,65

IMG_1365.PNG

Får nog försöka skärpa mig för jag börjar tappa ork o lust när jag redan har rätt många färdiga toppar…inte kul att dom bara ligger där…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

