Julduk

Nu blev min duk quiltad och kantad. Mönstret köpte jag i Malmö när det var quiltrally. Där fanns den uppsydd i butik i olika tyger, och det var tur det för den första gick jag förbi… Det gör sååå mycket med tygval.
Min blev en julvariant.

Idag är det måndag, så jag länkar till Eva Jsom har Visa och Berätta på sin sida.

20131202-194747.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Julduk

  1. Jätte fin blev den Helena!!Jultyger är alltid rätt och kan inte bli fel på något sätt.Tack för du länkar till Visa och Berätta ,måndag/Bambikram

  2. Helene Adamsson skriver:

    Den duken blev jättefin!

  3. Catarina skriver:

    Gillar också din julduk, snyggt mönster!

  4. Viveka skriver:

    Den blev verkligen fin i julfärger.

Kommentera

