Snart …

Det var kul med julmarknad med en massa andra hantverkare. Det gick bra, och jag fick en hel del beställningar som jag håller på att färdigställa
Igår hade vi ju oväder med storm…växthuset gick åt fanders. Det vat tredje gången. Först var det Gudrun, sen Per och den här stormen vet jag inte ens om dom döpt, men den ställde till det ändå. Men vi lär oss nåt av varje storm, och vädret är ju en av dom saker vi inte styr över.
Nu har jag maskinbroderat så mycket, så jag längtar efter att få sy med mina lappar igen. Kvällens projekt blev ett omslag att använda till pocketböcker.
Tyget ät blått, men jag fick inte till bilden.

Idag är vädret betydligt lugnare. Ha det bra, för det har jag!

20111128-214107.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

