Nessesär och grytlappar

På en chatt-sida jag är med på har vi sytt nessesärer. Vi visste från början inte vad vi skulle sy, utan fick bara veta materialåtgång.. Spännande, så det är klart jag skulle vara med. Det var fler som tyckte samma, så vi är mer än 70st. som syr efter samma mönster. Kul att se samma modell i flera varianter av tygval, färgval och lite personliga finesser. Här är min variant:

Jag hann med ett par grytlappar också:

Men nu är det sovdags….Gonatt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nessesär och grytlappar

  1. annemarlen skriver:

    Necessären blev fin och grytlapparna är inte dumme den heller :-))
    KRam!

  2. Gunilla Gustafsson skriver:

    Snygg nesse! Jag har också sytt en idag. Kram, Gunilla G

  3. Catarina C skriver:

    Så flitig du har varit idag, snygga ”nessar” alla tre och trevliga grytlappar, får man sitta ifred utan måsten då hinner man en hel del!

  4. Jess skriver:

    den där lila var finfin….*ler*

Kommentera

