Färdig löpare

Nu är min duk klar.

20110825-203141.jpg

Mönstret köpte jag på semestern och tygerna hade jag i skåpet.
Jag har blivit bättre på att välja tyger, förut kunde jag bli sååå trött för att inget passade ihop, men nu har jag lärt mig att om man bara vågar så blir det ofta bra iallafall…

Nästa projekt blir grytlappar, får börja smått o få lite färdiga projekt…

Ha det bra!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Färdig löpare

  1. annemarlen skriver:

    Snygg duk. Rött, grått o svart är läckert ihop.
    Visst blir bra fast man tvivlar på tygerna först.
    🙂

  2. Marianne skriver:

    Så snyggt. Visst blev det bra när du vågade.

  3. Din löpare blev fin.

  4. Carmen i Malmö skriver:

    Din löpare blev så läcker! Härliga färger, den hade passat bra här hemma. 🙂
    Kul att sylusten kommit tillbaka. Jag får nog ta och leta fram min. Jag får klappa lite tyger så hittar jag den kanske.
    Ha en bra dag och sy så det ryker! 🙂
    Kram

Kommentera

