På G

I våras var jag trött på allt som hade med sömnad att göra. Visst är det kul med beställningar och att hinna beta av ett ufo eller två är inte heller fel. Men jag tappade glädjen nån stans på vägen.
Jag sneglade in i syrummet, men gick bara förbi. Nu har det vart sommar och en härlig semester och det var nog det som behövdes. Har börjat så smått igen och det är KUL!
Inget att visa upp än men jag ville bara visa att jag e med på banan igen

Ha det bra!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

