Jaha..ja…

så kan det bli. Skrev sist att vi ses i morron…det var visst ett tag sen, och även om jag har slöat till mellan göromålen, så har jag faktiskt inte sovit ända tills nu…

Idag blev  det en duk, sydd tillsammans med ett gäng från QoL-listan. Tror vi är 60 deltagare och här är min variant:

Bild på framsida, baksida och quiltning.

Här var dimmigt o trist i förmiddas, men nu skiner solen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jaha..ja…

  1. Ullis skriver:

    Jättesnygg löpare! Kramar Ullis

  2. Marianne skriver:

    Så snabb Du är och fin blev den.
    Själv kom jag en tredjedel i dag. Men jag får trösta mig med att Rom byggdes inte på en dag.
    Ha det bra.

Kommentera

