Ooops!

Jag bloggar ju…glömde det!

Nu har jag kantat mina mug-rugs. Jag hade broderat söta nyckelpigor, som bara låg och det är ju dumt. Bättre med färdiga mug-mattor.

Jag har quiltat på två olika täcken, med fleece på baksidan, så dom närmar sig färdig-stadiet. MEN…som vanligt….jag skulle bara…

hade ju fått hem några charm-packs, och hittade ett fint mönster…skulle bara testa lite, och där är min dag idag. Syr o skär i löpande-band-principen…ska försöka slänga in nån bild imorron.

Ha det bra – det har jag!

Helena

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ooops!

  1. Ullis skriver:

    Jättesöta nyckelpigor! Kramar Ullis

Kommentera

