Ojojoj…

Nu var jag där igen. Tror ni börjar förstå hur jag funkar…jag ska bara.

Har ju lite projekt på gång, men jag fick en idé. Jag skulle bara testa lite…och så sydde jag ihop lite remsor, på prov liksom. Det funkade så jag fortsatte…Hmm.. ska bara göra lite till…

Nu har jag sytt ihop remsor o skurit blocken 20x20cm, och lagt ut dom bredvid varann.

Vem vet vilket projekt det blir nästa stund i syrummet?? Inte jag, förrän jag är där, jag ska bara…

Ha det bra, det har jag!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

