Äntligen lite färdigt…

har man flera projekt på en gång, så blir det till slut nåt klart.

Vill ni se nån bild tydligare, så bara klicka på den.

Idag t.ex. blev glasunderläggen klara. 10x10cm.

Sydde även klart mina mugg-mattor, inspirerad från QoL-listan. Jag brukar inte vara ute i så god tid, men har lärt mig, snart är påsken här. 18x24cm.

Till slut sydde jag mig en väsk-organizer. En enkel variant, från ett gratismönster. Passade mig perfekt i form och storlek och tidsåtgång. Man kan inte lägga massa tid på alla projekt.

Nu är det slutsytt för mig idag. Vi syns!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Äntligen lite färdigt…

  1. Ullis skriver:

    Jättefin väsk-organizer! En sån skulle jag behöva. I min handväska kan en hel elefant gömma sig och jag hittar aldrig nycklarna, eller busskortet eller… Skriver upp på ”att göra” listan. Kramar Ullis

  2. Gunnel skriver:

    Verkligen jättesmart! I bland känner jag på morgonen att jag verkligen borde byta väska men vem hinner det? Med en sån här är det ju bara att flytta över grejerna. Samt det där med elefanten som gömmer sig i botten som Ullis skriver…

  3. Marianne skriver:

    Såå söta påskbroderier.

Kommentera

