Nytt idag..

Jag hade skurit bitar till 2 stjärnor, men inte gjort nåt av dom, så idag skrek dom på mig att dom inte ville ligga där längre.

Sydde ihop dom , och såg att det skulle bli bra kuddfodral, så det var bara att gasa vidare, så det blev klart.

Jag har också knytit kanterna på en av mina jeans-kassar som jag vävt hos mamma, men det ska ju fodras och sys handtag, så det får ni bild på en annan dag.

Mamma har köpt en Drage till vävstolen. Smart grej som gör att man förskedar, varpar o drar på i ett moment, och man klarar det ensam. Problemet är bara hur den fungerar…inte så bra beskrivning med, så vi klurar lite till, annars får vi åka på studiebesök o lära oss…

Ha det bra!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nytt idag..

  1. Carmen i Malmö skriver:

    Stjärnorna blev jättesnygga och passar bra till kuddfodralen. Kul att kunna ta till vara sådant man bara har liggande i skåp och lådor.
    Kram
    Carmen

  2. Marianne skriver:

    Behagliga färger på Dina stjärnor och det blev vackra kuddar.
    Marianne

Kommentera

