Kalas-dags..

var det idag, hos en 50-åring. Hon gillar tulpaner, så det fick hon en bukett, och så broderade jag på linnetyg, och sydde en väska med grön botten o kantband.

Igår handlade vi, för att fylla kyl och skafferi. Bilen ska in på verkstad en vecka, för att fixa till växellådan. Den hoppar så konstigt när man kör….

Det kan vara nyttigt det där…jag menar, nu får jag gå till jobbet istället för att gå till bilen (som jag har i garaget, hopbyggt med huset). Inte många vardagssteg där inte.. Det tar 20 minuter att gå till jobbet o 30 hem, så jag kanske får en ny bra vana när jag är billös i en vecka. Inget ont som inte har nåt gott med sig…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kalas-dags..

  1. Ullis skriver:

    Jättefin väska, den inger lite hopp om våren! Kramar Ullis

Kommentera

