Inget klart…

men massor pysslat.  Jag tycker jag gjort massor idag, men blir inte klar med nåt. Så går de när man paralelljobbar. Man ska kanske göra en sak i taget, men jag lyckas inte ofta med det.

Jag var hos mamma o vävde ett par timmar, ska bli kassar av jeans-trasor.

Jag har broderat på maskin, inför kommande sömnadsprojekt.

Jag har sytt lappteknik, men jag håller på med 2 täcken samtidigt, därför tar det sin tid det med.

När jag är klar, blir mycket klart samtidigt, men jag har inget att visa upp nu, utom ett litet smakprov

.

Titta gärna in igen, så kommer resultat så småning om….

Imorrn är det syträff. Vi är ett gäng på 6 damer som träffas o syr lappteknik varannen måndag, och det är kul. Man får så mycket idéer av varandra.

Men nu är det läggdags för mig, så ha det gott för idag!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Inget klart…

  1. Jessica skriver:

    Hoppas du har en rolig kväll tillsammans med de andra damerna.

Kommentera

